6 Şubat 2011 Pazar

günlerden bir gün ben yine küçükken..


bebekken görüdüğüm rüyaları hatırlamak isterdim.rüya görüyor muydum ki acaba. daha bilinç altımda ne var da neyi görücem, altım dolu olmasına dolu da bilinç altım değil işte. belki birini gördüm böyle daha tanımadığım ama hatırlamıyorum. hatırlamamak da ne ilginç lan. insan bazı şeyleri ne kolay bazı şeyleri ne zor unutuyor,bir şeyleri bir yerlere koyuyor sonra onları unutuyor sonra hiç ihtiyacı yokken hatırlıyor. ben böyle küçükken,çok küçükken yaptığım bazı haltları hatırlıyorum ya annem çok şaşırıyor. mesela altımda bez olmasına rağmen altıma yapacağım zaman odadan kaçıp saklanmalarımı hatırlıyorum. 
belki de hepimizin yaşamı bebeklik rüyalarıdır aslında.eğer öyleyse sadece altımdaki beze değil bilinç altıma da sıçmışım demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder