31 Ekim 2012 Çarşamba

Müzik Ruhun Gıdasıysa Benim Ruhum Hep Aç


Müzik deyince kafamda birden Madonna'nın şarkısı çalmaya başlıyor her seferinde; music makes the people come together,music mix the bourgeoisie and the rebel. Ne güzel şey şu müzik değil mi? (Eeeeeeveeeeeetttttt  diye hep bir ağızdan onayladınız,duydum.)
Müziği sevmeyen insan var mıdır acaba diye düşünüyorum,sonra mutlaka vardır diyorum ve onun adına üzülüyorum açıkçası. İnsanları çok fazla sevmeyen biri olarak beni kalabalıktan çok güzel koparıyor sağolsun.  O zaman size bir playlist yazıyorum aşağıya,kalem kağıtlarınızı çıkarın. Ya da akıllı telefonlarınızı çıkarın genşleeer,"yazı var dediler fotoğrafını çekmeye geldik"çiler sizi. 
Hafta ortasında ne gider,tabi ki güzel dinlendiren şarkılar gider. ÇAL ÖYLEYSE GARDAŞLIIIII. 

Lana Del Rey-Paris


Bat For Lashes-What's A Girl To Do


Papercut-Morning Blues


Flunk-Down


The Lumineers-Ho Hey


Daughter-Youth


Travis-Happy To Hang Around


The xx-Angels


Röyksopp-You Don't Have A Clue


Transistor-Living


Christina Perri-A Thousand Years


Playlisti indirmek için TIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder