31 Temmuz 2011 Pazar

Hani süper kahramanlar, güçlerinden en yakınlarına bile bahsetmez ya,işte onu ben hiç anlayamadım. Şimdi düşünüyorum,benim bir anda süper güçlerim ortaya çıkmaya başlasa,mesela;gözümden ışın mışın çıkarabilsem,olayları önceden görmeye başlasam,önemli dedikoduları veya büyük sırları bile zar zor saklayan hatta bazen saklayamayıp gidip alakasız insanlara anlatan ben,bu güçlerimi, koşa koşa böyle topuklarım kıçıma vura vura gider anneme: “anneeeaaa yeaaa bana bişiler oluyoooeoeoeooe” şeklinde hemen yetiştirirdim. Sonra muhtemelen annem telaşlanıp,bu güçlerin Barney deyimiyle how “AWESOME” olduklarını anlamayıp beni bir doktora ya da psikiyatriste falan göstermeye kalkardı. Sonra o psikiyatrist de hayrete düşüp gazetecileri arardı. Sonra benim bu ucubeliğim kanıtlanana ya da benimle röportaj yapılana kadar gazetelerin garip şeyleri yayınladığı kısımda yer alırdım. Sonra magazincileriydi,Sadettin Teksoyuydu,Uğur Dündarıydı,uğraş dur. 
Tamam şimdi anladım niye kimseye söylemediklerini. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder