1 Mayıs 2012 Salı

Öyle işte.

Genel olarak buraya genel şeylerden yazmayı seviyorum. Buraya derken de aslında "burayı" kast ediyorum aslında zira blogspot'a yazdıklarımı önce tumblr'a yazıyorum. Özel yaşantıma,kendimle ilgili şeylere çok değinmiyorum. Aslında beni tanısanız çok seversiniz. Neyse, bu yazdıklarım da zaten belli başlı müziklerin bana hissettirdiği duygular. Yoksa hiç birini birine ithafen yazmıyorum. Zaten öyle tüm aşklarını ortaya seren, elinde sigarası, üstünde bunalım hırkası, klavyesinde devamlı eski aşkları olan biri değilim. Hayır, şu an neden kendimi anlatma ihtiyacı duydum onu da bilmiyorum. Bu seferki postumun benimle ilgili olmasını istedim belki de sadece. Hadi bu da böyle bir post olsun. Tam "ne diye yazdı ki şimdi bu bunu"luk yazı oldu ha. Aman bu da böyle oluversin. Zaten şöyle bir baktım da, yazdığım şeyler hep çok hisli misli olmuş, konsepti biraz değiştiresim geldi. Değişiklik güzel şey en nihayetinde. Evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder